Kretingalės kultūros centras: vieta, kur gimsta bendruomenė
Apie mus
Kretingalės kultūros centras – tai erdvė, kurioje kiekvienas gali atrasti kultūrą, kūrybą ir bendrystę. Čia organizuojame renginius, šventes, kūrybines dirbtuves ir užsiėmimus, skirtus visai bendruomenei – nuo mažiausių iki senjorų.
Mūsų tikslas – sujungti žmones per meną, tradicijas ir naujas idėjas, kad Kretingalė taptų dar gyvesnė ir jaukesnė vieta gyventi.
Mūsų paslaugos:
1. Renginiai ir šventės
Organizuojame koncertus, teatro pasirodymus, tradicines šventes ir kitus renginius, kurie suburia bendruomenę.
Pavyzdžiui: Rasos, Kalėdiniai koncertai, Miestelių šventės.
2. Kūrybinės dirbtuvės ir užsiėmimai
Siūlome kūrybingus užsiėmimus: rankdarbių dirbtuves bei kitas veiklas, kuriose gali dalyvauti tiek vaikai, tiek suaugusieji.
Pavyzdžiui: Kalėdinių papuošimų gamyba, piešimas ant drobės.
3. Mėgėjų meno kolektyvai
Kviečiame prisijungti prie mūsų šokių, teatro, choro ar kapelos ir folkloro grupių! Tai puiki proga išreikšti save ir susipažinti su bendraminčiais.
Mūsų kolektyvai: folkloro ansamblis „Žiogupis“, vaikų šokių grupė ir kt.
4. Kultūriniai edukaciniai projektai
Įgyvendiname įvairius projektus, kurie skatina pažinti poeziją ir žodį.
Pavyzdys: Projektas „Saliamonas“, kuriame atrandame daug poezijos per teatrą, meną ir muziką.
5. Erdvės nuoma
Ieškote vietos savo šventei, seminarui ar kitam renginiui? Kretingalės kultūros centras siūlo moderniai įrengtas patalpas už prieinamą kainą.
Kodėl verta mus aplankyti?
Draugiška aplinka: Visi esate laukiami – čia jūsų idėjos ir kūryba yra svarbios.
Įvairios veiklos: Siūlome renginius ir veiklas, kurios tinka visai šeimai.
Bendruomenės stiprinimas: Prisijunkite prie mūsų ir padėkite kurti aktyvų ir gyvą miestelio gyvenimą!
Kur mus rasti?
Adresas: Kretingalė, Klaipėdos g. 10
Telefonas: 060758600
El. paštas: kretingaleskc@gmail.com
Darbo laikas: 8.00-20.00 val.
Kviečiame įsilieti į Kretingalės kultūros gyvenimą!
Prisijunkite prie mūsų renginių, dalyvaukite užsiėmimuose ir kurkite bendruomenės dvasią kartu. Kretingalės kultūros centras – tai vieta, kur jūsų idėjos tampa tikrove!



